loading...
مبین پاتوق - آشپزی.سرگرمی.اس ام اس.عکس
تبلیغات
اطلاعیه سایت


به دلیل بروز بودن سایت از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید

مطالب درخواستی خود را در تماس با ما مطرح کنید

کپی برداری از سایت فقط با ذکر منبع مجاز است

برای استفاده بهتر از امکانات در سایت عضو شوید 


هواداران مبین پاتوق سایت رو با نام سامانه تفریحی مبین پاتوق لینک کرده و یا بنر ما را در سایت خود قرار دهند



http://s6.uplod.ir/i/00645/tlvb55ocf12z.gif


https://rozup.ir/up/music-city/cvxgfvx.gif

آخرین ارسال های انجمن
mobin-kasiri بازدید : 575 پنجشنبه 1394/10/03 نظرات (0)

سلام و درود برهمه کلشرهای عزیز من این پست رو با اصرار بچه های وبلاگ گذاشتم وامیدوارم ازش نهایت استفاده رو ببرین

خوب حالا بریم سر آموزش:

 

ابتدا در لینک زیر گزینه creat free account را زده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید

 

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


 
mobin-kasiri بازدید : 428 چهارشنبه 1394/03/13 نظرات (0)

بعد از طوفان مغناطیسی بسیار قدرتمندی… ناگهان شما به هوش می آیید! حافظه شما پاک شده و به کاوش دنیای اطراف خود می پردازید. چیزی یا کسی است که شما را به سمت بالا و بالاتر هدایت می کند. ناگهان، شما بزرگترین برجی که تا به حال دیده شده است را مقابل خود می بینید که از میان مه پدیدار می شود و متوجه می شوید که برای پاسخ به معماهای ذهن خود، باید به نوک این برج برسید. حال، چنان هم این موضوع ساده نیست و شما با یک سیستم امنیتی فوق تکنیکی مواجه هستید که از مکانیزم های پیچیده ساخته شده، لیزرهای کشنده و ربات ها نگهبان در سرتاسر این برج قرار داده شده اند و هر حرکت شما را ردیابی می کنند و به دنبال شما می گردند.

 

 DeadCore PC-RELOADED

 

Dead Core pc cover دانلود بازی  DeadCore برای PC

 

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

mobin-kasiri بازدید : 162 چهارشنبه 1394/03/13 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Wings! با نام نسخه Remastered عرضه شده است و شما را به حال و خوای بازی کلاسیک نبردهای هوایی مه در گذشته بوده است می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما نقش خلبانی را دارید که در هوا به نبرد با دشمنان خود می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر می کند و بمب ها را خنثی می کند و خطوط دشمن را درهم می شکند! این بازی در حال و هوای جنگ جهانی اول بوده و از دیدگاه یک خلبان نظامی در این جنگ جهانی، بازی را روایت می کند.

 

Wings Remastered Edition PC-RELOADED

 

Wings Remastered Edition pc cover دانلود بازی Wings Remastered Edition برای PC

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

mobin-kasiri بازدید : 232 چهارشنبه 1394/03/13 نظرات (0)

 

 

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

 

 

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

mobin-kasiri بازدید : 261 چهارشنبه 1394/03/13 نظرات (0)

Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

Escape Dead Island PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Escape Dead Island pc cover small دانلود بازی Escape Dead Island برای PC

 

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

mobin-kasiri بازدید : 265 چهارشنبه 1394/03/13 نظرات (0)

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

 

LEGO Batman 3 Beyond Gotham PC- Proper_RELOADED

 

LEGO Batman 3 Beyond Gotham pc cover دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای PC

 

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

mobin-kasiri بازدید : 187 پنجشنبه 1394/02/17 نظرات (0)
دانلود بازی Etherium برای PC

Etherium یکی از بازی های سبک استراتژیک است که در جهانی علمی تخیلی رخ می دهد و داستان نبرد میان سه جناح بر سر منبع انرژی مرموز و ناشناخته ای به نام Etherium را روایت می کند . در ابتدا باید یکی از سه جناح را برگزیده و پا به میدان نبرد گذارید . مدیریت منابع , گسترش پایگاه های نظامی , رهبری پیاده نظام ، تانک ، هواپیماها و colossi های غول پیکر تنها بخشی از وظایف شماست . در طول انجام ماموریت ها , آب و هوا دچار تغییرات عمده ای خواهد شد که این مسئله کمی کار شما را سخت خواهد کرد . در قسمت single player , بازی دارای حالت Conquest است که این اجازه را به شما می دهد تا قابلیت های فنی خود را ارتقا بخشیده و به فضای بی انتها سفر کرده و مستعمرات خود را گسترش دهید . هرکدام از سه جناح دارای توانایی ها و نقاط ضعف مخصوص به خود هستند همچنین از نظر مهارت های تاکتیکی مانند قرار گرفتن در موقعیت های مختلف نقشه ، کنترل آب و هوا و یا بمباران سیاره با یکدیگر تفاوت دارند . از همان ابتدا یک روند و استراتژی درست برای خود تعریف کنید زیرا یک قدم اشتباه باعث سقوط حکومت و سیاره شما خواهد شد . بازی در بخش مولتی پلیر نیز این اجازه را به شما می دهد تا به همراه ۴ پلیر دیگر به مبارزه پرداخته و سیاره ها را به زیر سلطه خود درآورید ...

 

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

 

اطلاعیه سایت

درباره ما
با سلام. رسانه تفریحی مبین پاتوق در سال 1393 با هدف ایجاد پایگاهی سالم برای نشاط و و بگردی ایرانیان ایجاد شده است و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است. کلیه مطالب سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است. برای بهتر شدن این تارنما ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پرچم کدوم بالاست ؟
    زوج آینده ی شما ؟
    انجمن سایت


    انجمن سرگرمی تفریحی مبین پاتوق.
    انجمن سرگرمی تفریحی مبین پاتوق با موضوعات مختلف برای اشتراک گذاشتن مطالب دوست داشتنی خود بین کاربری دیگه امیداورم بهتون خوش بگذره.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 619
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,730
  • بازدید ماه : 1,730
  • بازدید سال : 83,640
  • بازدید کلی : 696,651
  • درباره من
    من مبین کثیری مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارم، امیدوارم با گذاشتن مطالب گوناگونی که از وبسایت های بزرگ گلچین شده است لذت کافی را ببرید، امید است بتوانم بخش کوچکی از تفریح شما را تامین نماییم، با تشکر